Reklamace a vrácení zboží

Reklamace

Snažíme se o to, abyste byli maximálně spokojeni a balíčky vám dělaly jen radost. I přes nejpečlivější balení se však může stát, že se zboží po cestě poškodí. Pokud je se zbožím cokoliv v nepořádku, dejte nám o tom prosím neprodleně vědět na e-mail shop@aesta.cz.

Napište nám číslo Vaší objednávky a důvod reklamace. Popište vzniklou vadu, příp. přiložte fotografii. Domluvíme se, jakou formou si budete přát reklamaci vyřešit (vrácení peněz či výměna za jiné zboží).

Poskytneme Vám kód pro bezplatné vrácení zásilky přes Zásilkovnu (platí pouze pro reklamace). V případě vrácení peněz připište do balíčku číslo Vašeho bankovního účtu, kam budete chtít vrátit peníze.

Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 kalendářních dnů. Budeme se ji však snažit vyřídit co nejdříve.

 

Vrácení zboží / výměna

Zboží je v pořádku, ale přesto nejste spokojeni? To nás obrovsky mrzí. Štěstí je, že po obdržení své objednávky máte 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodů. 

Ještě před odesláním zboží zpět nás prosím informujte na emailu shop@aesta.cz. Do emailu nezapomeňte uvést číslo Vaší objednávky.

Balíček následně pečlivě zabalte a dle domluvy prosím zašlete zpět nejlépe přes Zásilkovnu na výdejní místo Masarykova 652, 289 22 Lysá nad Labem. V případě potřeby se na jiném způsobu doručení domluvíme v rámci e-mailové komunikace.

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz